Από την TV στις επιχειρήσεις (pics)

Από την TV στις επιχειρήσεις (pics)

Φρόντισαν να «εκμεταλλευτούν» την αναγνωρισιμότητα που τους χαρίζει η μικρή οθόνη και να επενδύσουν τα χρήματα που τους αποφέρει η τηλεόραση… σε δικές τους επιχειρήσεις. Παρουσιάστριες δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους σε νέο κλάδο, δημιουργώντας τα δικά τους brands ρούχων, κοσμημάτων και καλλυντικών. 

Η πιο κερδισμένη δεν είναι άλλη από την Αθηνά Οικονομάκου. Η ηθοποιός, που αποθεώνεται από τις γυναίκες για το απαράμιλλο στυλ της, έκανε κίνηση-ματ, δημιουργώντας την εταιρία κοσμημάτων «Allover». Η ίδια είδε, σε σύντομο χρονικό διάστημα, τις μετοχές της προαναφερθείσας να εκτοξεύονται, τις «δημιουργίες» της να γίνονται sold-out, ενώ ετοιμάζεται το επόμενο διάστημα να εμπλουτίσει τις συλλογές της με ρούχα. Σημαντικό ρόλο στο παραπάνω έχει παίξει και η δύναμη της Αθηνάς Οικονομάκου στα social media, που είναι τεράστια, για τα ελληνικά δεδομένα. 

Με όπλο μια επιτυχημένη διεθνή καριέρα που μετρά περισσότερα από 25 χρόνια στο χώρο της μόδας, η Βίκυ Καγιά ίδρυσε πριν από επτά χρόνια το «Fashion Workshop», στο κέντρο της Αθήνας, με στόχο να δημιουργήσει τη μοναδική εκπαιδευτική πλατφόρμα μόδας στην Ελλάδα, που ανταποκρίνεται σε διεθνείς προδιαγραφές. Η εν λόγω «σχολή», μάλιστα, δίνει την ευκαιρία στους σπουδαστές  να φοιτήσουν στην Ελλάδα, με την ύλη της γαλλικής, παγκοσμίου φήμης Mod’Art International. Η παρουσιάστρια του «Shopping Star» δεν σταματά να υπερηφανεύεται για το καλλιτεχνικό της παιδί και όχι άδικα, αφού πρωτοπορεί και καινοτομεί στο χώρο της μόδας. 

Στην περίπτωση της Σίσσυς Χρηστίδου τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Η εντυπωσιακή και επιτυχημένη παρουσιάστρια άφησε πίσω το κομμάτι της τηλεόρασης και αποφάσισε να αφοσιωθεί στη δική της εταιρία ρούχων, που φέρει το όνομα «Sissy Christidou». Τα δημιουργήματά της, μεταξύ των οποίων και αξεσουάρ και μαγιό, είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο, στο ομώνυμο e-shop, την ίδια στιγμή που η Σίσσυ προσπαθεί να τα διαφημίζει μέσα από τους λογαριασμούς της στα social media. 

Στο ίδιο μετερίζι βρίσκεται και η Μαρία Μπακοδήμου, που αυτή την περίοδο μοιράζει το χρόνο της ανάμεσα στο «Power of love» του ΣΚΑΪ και την προσωπική της συλλογή ρούχων, που είναι διαθέσιμη στο e-shop της, marymary.gr. Προωθώντας τις δημιουργίες της η ίδια, με τον καλύτερο τρόπο καθώς είναι μία γυναίκα με φινέτσα και γοητεία, τα ρούχα για την παρουσιάστρια αποτελούν ένα μεγάλο έρωτα, με τις θαυμάστριές της να αγκαλιάζουν την προσπάθειά της αυτή. 

Η αγάπη της για τα καλλυντικά είναι αδιαμφισβήτητη, καθώς δεν εμφανίζεται σχεδόν ποτέ άβαφη. Η Κατερίνα Καινούργιου, η ξανθιά καλλονή του Epsilon, λανσάρει -εδώ και λίγο διάστημα- τη δική της εταιρία με καλλυντικά, με τα κραγιόν της, ειδικά, να ξετρελαίνουν τις followers της στο Instagram, που σπεύδουν να σχολιάσουν θετικά την κίνηση της παρουσιάστριας. 

Κεντρική Εικόνα: 

Από την TV στις επιχειρήσεις (pics) - Κεντρική Εικόνα

Title External Feed: 

Πως από την TV πέρασαν στις επιχειρήσεις και έβγαλαν χρήματα (pics)

Exlude From Latest: 


Πηγή
Ρεπορτάζ : katerinatheod