Τι να κάνεις για να την παλέψεις με την περίοδό σου καλοκαιριάτικα!

Η περίοδος είναι ένα μηνιαίο ραντεβού που καμία γυναίκα δεν επιθυμεί, γιατί πολύ απλά δεν περνάει καθόλου καλά! Πόνοι, κράμπες, βουλιμία, αλλαγή στη διάθεση, νεύρα, κούραση και φυσικά αποχή από το σεξ, είναι οι συνέπειές της.

Κι αν δεν την παλεύουμε μία φορά όλο τον υπόλοιπο χρόνο, τότε το καλοκαίρι η κατάσταση φτάνει απλά στο απροχώρητο. Αυτή η μία εβδομάδα αιμορραγίας μέσα στη ζέστη και την υγρασία, είναι σκέτος εφιάλτης.

Ευτυχώς για εμάς κορίτσια, παρά την απελπισία στην οποία πέφτουμε κάθε φορά όταν μας χτυπά την πόρτα το καθιερωμένο ραντεβού από τη φύση, υπάρχουν τρόποι που μπορούν να το κάνουν λίγο πιο υποφερτό.

Υπάρχουν λοιπόν κάποια σωτήρια tips, που είναι ικανά να κάνουν την περίοδο λίγο πιο ανθρώπινη αυτούς τους ξέγνοιαστους, καλοκαιρινούς μήνες του χρόνου:

1. Περιόρισε όσο μπορείς τη ζάχαρη και το αλάτι

Ναι, ξέρω πολύ καλά ότι θες σαν τρελή να φας ό,τι υπάρχει μέσα στο ψυγείο σου και να κάνεις τη μία εναλλαγή μετά την άλλη, από γλυκό σε αλμυρό κι αντίστροφα, αλλά προσπάθησε να συγκρατηθείς, όσο δύσκολο κι αν σου είναι. Επειδή η περίοδος σού προκαλεί έτσι κι αλλιώς από μόνη της φούσκωμα, δε λέει να τρως μεγάλες ποσότητες φαγητού και να χειροτερεύεις την κατάσταση. Τα αλμυρά φαγητά κατακρατούν τα υγρά και σε κάνουν να νιώθεις πρησμένη. Από την άλλη, τα γλυκά δε σου προσφέρουν κάτι ούτως ή άλλως. Προτίμησε φρέσκα φρούτα και λαχανικά και πολλά υγρά.

2. Κάνε συχνά ντους μέσα στη μέρα

Το γεγονός ότι το νερό τις μέρες της περιόδου δεν κάνει καλό, είναι απλώς μια φήμη. Φυσικά δεν αναφέρομαι στο θαλασσινό νερό, αλλά αυτό του ντους. Τους καλοκαιρινούς μήνες βασικά επιβάλλεται να κάνεις συχνά ντους μέσα στη μέρα. Έτσι θα καταφέρεις να διατηρήσεις τη θερμοκρασία του σώματος σταθερή, αλλά και να απομακρύνεις τυχόν πόνους και κράμπες. Το δροσερό νερό αν μη τι άλλο θα σε αναζωογονήσει και θα κάνει την περίοδο λιγάκι πιο υποφερτή μέσα στον καύσωνα.

3. Πες ναι στον μεσημεριανό υπνάκο

Αν νιώσεις ότι δεν την παλεύεις άλλο από τους πόνους, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να πέσεις να κοιμηθείς. Έτσι θα ξεχάσεις τον πόνο, αλλά και θα ξεκουραστείς και θα καταφέρεις να ανακτήσεις δυνάμεις για την υπόλοιπη ημέρα. Εφόσον δεν μπορείς να καταπιαστείς με κάποια άλλη δραστηριότητα ή να πας στην παραλία για να ξεχαστείς λιγάκι, κοιμήσου για μία-δύο ωρίτσες το μεσημέρι και θα είσαι μπόμπα.

4. Δοκίμασε να «κουνηθείς» λιγάκι

Όχι τρελά πράγματα που θα σε κάνουν να λιώσεις στον ιδρώτα και να πονάς περισσότερο μετά. Το γυμναστήριο αυτές τις μέρες του μήνα είναι κάπως απαγορευτικό. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για έναν περίπατο όταν πέσει ο ήλιος και θα έχει δροσιά, ή λίγες ανατάσεις και απλές ασκήσεις που θα χαλαρώσουν τα νεύρα και τους μύες σου. Με το να μείνεις για πολλές ώρες καθηλωμένη στο κρεβάτι σου, δεν κερδίζεις κάτι. Πρέπει να κινείσαι αν θες να μειώσεις τους πόνους.

5. Ξέχνα την αποτρίχωση για εκείνες τις ημέρες

Ξέρεις πολύ καλά ότι το αίσθημα του πόνου σε οποιοδήποτε σημείο του σώματος είναι μακράν μεγαλύτερο κατά τη διάρκεια της περιόδου από ότι σε φυσιολογικές συνθήκες. Είσαι ευαίσθητη σε κάθε άγγιγμα και τα νεύρα σου είναι τόσο κλονισμένα που δεν μπορείς να υποφέρεις ούτε και το παραμικρό, ακόμη και την επαφή με το τσιμπιδάκι των φρυδιών που λέει ο λόγος. Αυτές τις μέρες λοιπόν, καλό θα ήταν να μην έχεις επαφή με ξυραφάκι, κερί ή άλλες μεθόδους αποτρίχωσης γιατί θα ρεκάξεις από τον πόνο και δεν το θες φαντάζομαι.

 

The post Τι να κάνεις για να την παλέψεις με την περίοδό σου καλοκαιριάτικα! appeared first on Neopolis.