6 ασκήσεις κοιλιακών χωρίς να σηκωθείς από τον καναπέ σου!

6 ασκήσεις κοιλιακών χωρίς να σηκωθείς από τον καναπέ σου! Είσαι φαν της σειράς Stranger things; Χρησιμοποίησε τον καναπέ σου για να σφίξεις τους κοιλιακούς σου!

Οι σωστά γυμνασμένοι κοιλιακοί, σε συνδυασμό με δυνατούς ραχιαίους, βοηθούν στη διατήρηση της ορθής στάσης του σώματος και προστατεύουν από τυχόν ενοχλήσεις και τραυματισμούς στη μέση.

Ένα σφιχτό, δυνατό στομάχι, όχι μόνο δείχνει ωραίο, αλλά σε γεμίζει και αυτοπεποίθηση. Εάν είσαι αρχάριος κάνε 3 σετ, εάν είσαι μέτριος κάνε 4 και εάν είσαι προχωρημένος 5, με ξεκούραση 2 λεπτών μεταξύ των σετ.

Ξεκίνα αυτές τις ασκήσεις χωρίς να σηκωθείς καθόλου από τον καναπέ σου!

Δες τις 6 ασκήσεις στο Coremag.gr!

.


Πηγή
Ρεπορτάζ : zougla.gr

Related Post