Ηλεκτροκίνητες προοπτικές για το νέο Citroen C4

Ηλεκτροκίνητες προοπτικές για το νέο Citroen C4

Μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση θα προστεθεί στην γκάμα του νέου Citroen C4 σύμφωνα με διαβεβαιώσεις στελεχών της γαλλικής φίρμας τα οποία ξεκίνησαν να αποκαλύπτουν το παζλ για το νέο πιο «καθαρόαιμο» hatchback μοντέλο που ετοιμάζουν οι Γάλλοι.

Ως γνωστόν, η παραγωγή του hatchback C4 διακόπηκε πέρυσι, με το C4 Cactus να αναλαμβάνει να υποκαταστήσει προσωρινά το ρόλο ισορροπώντας ανάμεσα σε hatchback και crossover. Ωστόσο, το μοντέλο που πρόκειται να το αντικαταστήσει θα ακολουθήσει μια διαφορετική προσέγγιση τόσο σχεδιαστικά όσο και από τεχνολογικής πλευράς, συμπεριλαμβάνοντας στις επιλογές του και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με την συνδρομή της νέας πλατφόρμας CMP όπου θα βασίζεται.

«Έχουμε ένα πολύ σημαντικό υπό εξέλιξη σχέδιο για την κατηγορία C, βάσει της πλατφόρμας CMP το οποίο θα περιλαμβάνει την νέα γενιά του C4» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Gilles Le Borgne, επικεφαλής μηχανικός του ομίλου PSA, διευκρινίζοντας ότι εκτός από τις συμβατικές εκδόσεις οι οποίες θα έχουν ως αφετηρία την παραπάνω πλατφόρμα, το νέο C4 θα κάνει χρήση της αρχιτεκτονικής e-CMP στην μεγαλύτερου μήκους εκδοχή της.

Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές, σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις η ηλεκτρική αρχιτεκτονική e-CMP, θα συνδυαστεί με μπαταρίες απόδοσης 50 kWh για τα supermini του ομίλου PSA, ενώ για τα μεγαλύτερα μοντέλα όπως το νέο C4 αναμένεται να αξιοποιηθούν μπαταρίες υψηλότερης απόδοσης η οποία αναμένεται να φτάνει τις 60 kWh.

Όπως διευκρίνισε ο Le Borgne, αυτό αναμένεται να εξασφαλίζει στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο C4 αυτονομία 350 χλμ. βάσει του αυστηρότερου πρωτοκόλλου μετρήσεων WLTP.

Φυσικά όπως επεσήμανε η επικεφαλής της Citroen, Linda Jackson, μιλώντας στο περιθώριο της πρόσφατης διεθνούς έκθεσης στο Παρίσι, το νέο C4 δεν θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική υπόθεση, καθώς θα εξακολουθεί να εφοδιάζεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel προκειμένου να καλύπτει όλο το φάσμα απαιτήσεων των καταναλωτών.

Σε ό,τι αφορά τον χρονικό ορίζοντα της παραπάνω στρατηγικής, η Linda Jackson απέφυγε να δώσει διευκρινίσεις σημειώνοντας ωστόσο ότι: «Δεν έχουμε ακόμα προσδιορίσει το χρονοδιάγραμμα άφιξης του μικρομεσαίου hatchback στην γκάμα, ωστόσο με δεδομένη τη σημασία της συγκεκριμένης κατηγορίας, αλλά και αυτή του μοντέλου, θεωρείται δεδομένα προτεραιότητα για εμάς».


Πηγή

Τελευταία Άρθρα Κατηγορίας