Τι προκαλεί την καμπούρα και ΠΩΣ να το διορθώσετε – Δεν φταίει μόνο η στάση του σώματος

Τι προκαλεί την καμπούρα και ΠΩΣ να το διορθώσετε – Δεν φταίει μόνο η στάση του σώματος

Εάν έχετε παρατηρήσει μία μικρή καμπούρα στο πίσω μέρος του λαιμού που δεν φεύγει με τίποτα, πιθανώς να πάσχετε από την καμπούρα του Dowager.

Αυτή η ασθένεια αναφέρεται επίσης και ως οσφυϊκή κύφωση. Εάν δεν αντιμετωπιστεί, μπορεί να οδηγήσει σε πιο σοβαρές καταστάσεις όπως αναπνευστικά προβλήματα, προβλήματα στο πεπτικό και περιορισμό σωματικών λειτουργιών.

Τα καλά νέα είναι πως μπορείτε να διορθώσετε το πρόβλημα με φυσικοθεραπεία και μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής και τις καθημερινές συνήθειες.

Πώς να διορθώσετε την καμπούρα

Η στάση του σώματος συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στο πρόβλημα. Ωστόσο, δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, όσοι πάσχουν από οσφυϊκή κύφωση τείνουν να έχουν το κεφάλι τους ελαφρώς πιο μπροστά από το υπόλοιπο σώμα, αντί να είναι στην ίδια ευθεία με τους ώμους.

Εάν παρατηρήσετε πως αυτό συμβαίνει και στην δική σας περίπτωση, δείτε μερικές συμβουλές για να διορθώσετε την στάση του σώματος.

  • Σταθείτε ευθεία ενώ περπατάτε
  • Να έχετε το πηγούνι παράλληλο με το έδαφος.
  • Κρατήστε τους ώμους πίσω.
  • Φανταστείτε πως υπάρχει ένα νήμα δεμένο στο κεφάλι σας και κάποιος το τραβάει προς τα πάνω.

Βάρος

Παρόλο που το βάρος δεν επηρεάζει άμεσα το πρόβλημα, εάν είστε υπέρβαροι, σίγουρα θα το χειροτερεύει.

Αλλάξτε την διατροφή σας, να πίνετε αρκετό νερό και να αυξήσετε την σωματική σας δραστηριότητα ώστε να χάσετε βάρος.

Μασάζ

Η καμπούρα θα οδηγήσει σε ακαμψία του λαιμού, που θα χειροτερέψει την κατάσταση. Χρησιμοποιώντας αυτή την απλή τεχνική για μασάζ θα χαλαρώσετε τους μυς και θα μαλακώσετε την περιοχή.

  • Κρατήστε μία πετσέτα κατά μήκος και στρίψτε την μέχρι να γίνει σκληρή.
  • Βάλτε την πίσω από τον λαιμό, κρατώντας κάθε άκρο σε κάθε χέρι.
  • Τρίψτε το σημείο πάνω και κάτω και προς τα πλάγια για 5-7 λεπτά ή μέχρι να φύγει η ένταση.

Στάση στον ύπνο

Η στάση του σώματος ενώ κοιμάστε επηρεάζει άμεσα το πρόβλημα. Να προσπαθείτε να κρατάτε την πλάτη σας όσο πιο ευθεία γίνεται. Εάν κοιμάστε στα πλάγια, χρησιμοποιήστε ένα μαξιλάρι που να γεμίζει τον χώρο ανάμεσα στον ώμο και τον λαιμό. Το να κοιμάστε σωστά θα μειώσει πολύ τον πόνο στους ώμους και τον λαιμό.

Πόνος στην πλάτη

Το να δυναμώσετε τον κορμό σας θα βοηθήσει να μειωθεί το πρόβλημα, αφού οι μυς σας θα προσφέρουν περισσότερη στήριξη στην περιοχή. Δείτε μία πολύ καλή άσκηση που μπορείτε να ακολουθήσετε:

  • Βάλτε τα χέρια στο πίσω μέρος του κεφαλιού
  • Πιέστε προς τα μπρος με τα χέρια σας ενώ πιέζετε προς τα πίσω με τον λαιμό.
  • Κρατηθείτε για 5 δευτερόλεπτα και μετά χαλαρώστε.
  • Επαναλάβετε 10 φορές

Μύες του λαιμού

Για να μειωθεί η ένταση στον λαιμό και να ισιώσει ο κορμός σας, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτή την απλά διάταση:

  • Στρίψτε το κεφάλι σας προς τον δεξί ώμο μέχρι να νιώθετε την αριστερή πλευρά να τεντώνει.
  • Χρησιμοποιήστε το δεξί χέρι για να τραβήξετε ελαφρώς το κεφάλι προς τον ώμο.
  • Κρατηθείτε για 30 δευτερόλεπτα.
  • Επαναλάβετε στην άλλη πλευρά.
  • Επαναλάβετε 3 φορές για κάθε πλευρά.

Δοκιμάστε μερικές από αυτές τις ασκήσεις και αλλάξτε τον τρόπο ζωής σας για να μειώσετε την οσφυϊκή κύφωση και να προλάβετε μελλοντικές επιπλοκές και προβλήματα.


Πηγή

Related Post